Jak kupować w sklepie XFEM.PL?
1. Wybierz z naszej oferty interesujący cię produkt.
2. Dodaj produkt "do koszyka", a jeśli posiada warianty dokonaj ich wyboru na karcie produktu.
3. Po skompletowaniu zamówienia (pamiętaj możesz kupić więcej niż jeden produkt) przejdź do koszyka.
4. Wybierz dogodną dla siebie formę dostawy. Masz do wyboru:
- paczkomaty Inpost
- Przesyłkę kurierską realizowaną przez firmę DPD
Koszty dostawy będę widoczne bezpośrednio w koszyku, ale możesz też o nich przeczytać tutaj. Pamiętaj również, że zamówienia powyżej 80 zł opłacone z góry wysyłamy całkowicie bezpłatnie.
5. Wybierz dogodny dla siebie sposób płatności. Masz do wyboru:
- płatność natychmiastową - szybko zalogujesz się do swojego banku i bez konieczności podawania szczegółów zamówienia dokonasz płatności
- płatność przelewem tradycyjnym - będziesz musiał dokonać przelewu ręcznie na nasze konto (numer konta: 34124030731111001070297066). Numer konta zobaczysz także w podsumowaniu zamówienia oraz w wiadomości mailowej z potwierdzeniem zamówienia. Pamiętaj, aby płatności dokonać do 5 dni oraz w tytule podać numer zamówienia
- płatność przy odbiorze (pobranie) - zapłacisz kurierowi przy odbieraniu paczki (nie dotyczy przesyłek do paczkomatu)
Więcej o płatnościach możesz dowiedzieć się tutaj.
6. Następnie musisz podać dane do realizacji zamówienia i możesz skorzystać z jednej z 4 opcji:
- zakup z rejestracją - założysz konto w naszym sklepie. Pozwoli to na udział w programie lojalnościowym, będzie też dostępna historia zamówień
- zakup z wykorzystaniem konta Google lub Facebook - podobnie jak zwykłą rejestracja, ale wykorzystujesz swoje konta w Google lub Facebook. Nie będziesz zmuszony do pamiętania osobnego hasła do sklepu.
- zakup bez rejestracji - podajesz tylko dane do wysyłki, ale nie będziesz mógł korzystać z programu lojalnościowego
- zakup z użyciem istniejącego konta - jak już zakładałeś wcześniej konto w naszym sklepie to wybierz tę opcję
7. Sprawdź czy wszystko się zgadza i "potwierdź zamówienie" odpowiednim przyciskiem.
8. Dokonaj płatności w wybrany przez siebie sposób.
9. Czekaj na przesyłkę i odwiedzaj nas ponownie.
Co się dzieje z moim zamówieniem?
Po dokonaniu wpłaty twoje zamówienie zostaje przekazane do realizacji. O jego wysłaniu poinformujemy cię mailowo, a jeśli założyłeś konto w naszym sklepie statu zamówienia możesz śledzić logując się do sklepu tutaj.
Zwroty lub reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówione produkty spełniły twoje oczekiwania. Jednak pamiętaj, że zawsze przysługuje ci prawo do do zwrotu (14 dni od zakupu) lub reklamacji. W przypadku chęci skorzystania z takich możliwości sprawdź jak to zrobić.
Masz pytania lub wątpliwości?
Jeśli nadal masz wątpliwości lub pytania dotyczące procesu zakupowego lub produktów zapraszamy do kontaktu:
e-mail: sklep@xfem.pl
telefon: +48 601 981 969